blattefest

Igår fick jag shoppinglust helt plötsligt på morgonen, så jag och linda åkte in till stan och shoppade lite. Sen åt vi sushi också. Det är rätt skönt på ett sätt att vara borta från richard, samtidigt som jag saknar honom. Men det är skönt att vara lite fri och kunna hitta på lite saker utan honom utan att han blir sur.
Iaf, på kvällen kom Linda hem till mig och vi tog ett glas vin efter vi gjort oss iordning. sen åkte vi, Lilli och Tove in till stan och träffade Johannes som var glad som vanligt :) Vi satt på lejontrappan och pratade lite, sen åkte vi hem till johannes kompis som hade förfest. Lägenheten stank av svett och juice. och stämningen var seg. efter en stund skulle dom på krogen och vi drog hem. Linda och Sabina kom hem till mig och vi lagade mat och kollade på film.
Idag ska jag, Linda, Tove och Louise till johannes på fest, sötnosen alan bjöd oss. Vet inte vad det kommer för folk. Har ingen alkohol heller :/ men "you can have fun without alcohol, so don't drink alcohol!"

Nu ska jag till Linda. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0