I'm so sexy, I just don't know it

Igår blev det lite chillkrök hos nicklasson. Hans föräldrar var där de första minuterna när vi kom dit och hans morsa va svenpackad! haha hon var rätt kul faktiskt. När dom hade dratt så satt vi i soffan och söp och lyssna på musik. Det var ju inte sånt röj innan jag och Lilli satte på "dancing in the dark" på youtube och sjöng med och dansade. Vi kom ju dit vi 12 eller något tror jag coh mina päron hämtade mig vid halv tre så jag hann inte vara där så länge.
Skulle kanske åkt till en fest i förlunda, men kom inte på det förän 22.30 typ så det var lite sent, och min brorsa vägrade skjutsa mig. så fick bli nicklasson istället.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0