V.I.P

Idag åkte jag och Linda in till stan efterskolan för att träffa mor min, och hennes trevliga kompis som är 22 år :) vi fikade på espresso house och jag och Linda köpte två enorma varm choklad med marsmallows i. Sedan köpte jag en jacka och en ny mobil! Linda köpte en tröja och en mössa. Sen tog vi bussen hem och på bussen såg vi en märklig människa. Han försökte komma av bussen men busschuaffören släppte inte av honom och vägrade öppna dörrarna. på 3 busshållplatser. Tillslut blev alkoholisten redigt förbannad på busschuaffören och gick fram och skrek att han skulle släppa av honom och "ÄR DU DUM I HUVUDET?". busschuaffören drog alkoholisten i halsduken och alkoholisten slog till honom och det blev slagsmål. Sen kom en kille imellan och det lugnade ner sig. Busschuaffören sa att alkoholisten inte hade betalat, men alkoholisten visade sin bussbiljett, så allt det där var helt i onödan!
Jäjä, jag coh linda ville vara fina ikväll, och hitta på något kul. Vi frågade jennifer fall hon ville träffa oss och det ville hon. Men nu ska hon färja håret och det är inte säkert att hon vill längre. Tove och Louise är och super hos någon och jag och Linda kanske ska åka på någon vip grej med john och hans kompis. Vet inte riktigt vad det är för något men gratis i alla fall!

Men hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0