How come?

Det är så lustigt hur en kille kan ha så många personligheter, snackar inte om någon speciell kille. Snackar om killar i allmänhet. Alla killar jag träffat. Ena dagen en person och andra dagen en helt annan person. Man lär ju aldrig, aldrig känna en kille. Jag tror dom flesta håller med mig, inte alla, men dom flesta. För man kan ju verkligen tro att man känner honom men så visar det sig att det inte alls är människan man träffade.
Jag blir ju t.o.m förbannad ibland :D


Jaja, lite lugnande James Morrison på det så blir allt bra igen. ryser i kroppen av hans sjukt goa röst. Så glömmer man bort alla problem. Inte för jag har några särskilda problem iofs. Nej faktist inte, jag har det rätt gött endå. Så länge man inte är kär så är fan livet på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0