Jag gillar läget och läget gillar mig.

Skön dag idag. Jag började inte skolan förens kl 13 så fick en lång och skön sovmorgon. Sen så hade vi bara en lektion i skolan, och klassråd. Lektionen gick snabbt eftersom Novi hade mycket att berätta och lektionen handlade om hur jorden bildats och skit, vilket var rätt så intressant.
Efter skolan så åkte jag hem och bytte om till gym-kläder eftersom jag och Linda skulle åka till gymmet och Linda skulle köpa gym-kort. Det var så jävla skönt att gymma tillslut. Har ju väntat på det i ca 2 veckor eftersom Lilli har varit sjuk och igår orkade hon inte... Men nu när Linda har köpt så blir det helt klart oftare. Vi ska hålla oss till MINST 2 ggr i veckan, vilket inte blivit av innan. Men jag har verkligen ställt mig in för det här och tänker för i helvete inte ge upp det. speciellt inte eftersom jag betalar 1000 för det jävla gym-kortet. Så i alla fall svettades vi en stund och sedan så solade vi. Blev mer röd än något annat i ansiktet iofs. Men det försvann efter ett tag.

Så imorgon blir ännu en slapp dag, vi har sovmorgon till 11.50 eftersom vi har valdag i skolan. Efter det tänkte jag, Linda och Lilli åka och gymma igen. Detta är bra asså! Känner mig så jävla duktig :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Fan va gött att du har haft så goa dagar.. :)

2008-01-23 @ 14:58:30
Postat av: jennifer

Fan va gött att du har haft så goa dagar.. :)

2008-01-23 @ 14:58:42
Postat av: Hannah

Ja skitgött! känner mig mer utvilad denna veckan :)

2008-01-23 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0