Pointless nostalgic

Jaha, här ska man skriva om sitt intressanta, händelsefulla, roliga liv. Det blir svårt.

Sitter här i min pyjamas kl halv 4 på en söndag. Mår lite smått illa efter alla glas oboy med. Har telefonen på örat med Tove i andra linjen.
Sedan jag börjat skolan har schemat ändrats lite, det blir ingen fritid över. Vi börjar 8 varje dag och slutar 4 alla dagar förutom fredag. Blir rätt mycket skola nu. Ska ha läst ut en bok tills fredag och som jag läst ca 1/4 av. Känner mig så extremt duktig. Men har i alla fall börjat gymma nu. Det blir minst 2 ggr i veckan. Men denna veckan har det bara blivit en gång för lilli har tydligen blivit sjuk.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva här för jag är inte den som skriver om kärlek och skit så får la se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: mebb

Men varför skaffar du en blogg om du inte har nåt att skriva om?

2008-01-13 @ 16:59:13
Postat av: Hannah

Jag sa inte att jag inte hade något att skriva om.

2008-01-13 @ 23:49:31
Postat av: Louise

Det kommer ;) när man gjort något så skriver man ju det.. :)

2008-01-13 @ 23:51:43
URL: http://www.alonewithme.blogg.se
Postat av: mebb

Ne men att du inte vet vad du ska skriva om. Man vill ju ha en blogg för att man har massor att skriva om och att man vill att alla ska veta vad som händer i ens spännande liv.

2008-01-14 @ 12:28:41
Postat av: Tove

I början är det inte lätt att öppna sitt sinne.

2008-01-14 @ 20:06:13
Postat av: Hannah

Jag har väl massa att skriva om för det händer nya saker hela tiden, visste bar inte då vad jag skulle skriva om i framtiden..

2008-01-15 @ 09:41:47
Postat av: mebb

okej :)

2008-01-15 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0