You?

Igår var ännu en såndär myskväll. Spenderade hela dagen hemma och slappade och senare mot kvällen åkte jag och Linda hem till Jennifer, vi tog med lille Snobben så han skulle få hälsa på Nobel. Linda tog med sig kameran så vi skulle fota lite. Jag och Linda var "modellerna". Vet inte om det blev några bra bilder för Linda har inte lagt in eller skickat dom än. Sen helt plötsligt från ingenstans ringer Jonatan, Toves ex, till Jennifer och säger att han har tråkigt. Hon blev chockad att han ringde just henne av alla människor men sa "Jaha.. kom hit då?" Så sa han "Jaaaa!! Vet du vad? Du har räddat min kväll!". Så satt jag, Linda och Jennifer där och försökte klura ut varför han ringde Jennifer när dom inte hade träffats på hur länge som hellst och typ bjudit in sig.
När han kom fanns det nästan inget att prata med honom om förutom hundarna. Pinsam stämning eftersom det var Toves ex.

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Välkommen till en ny tävling om ett smycke från Kyss Johanna. Vinnaren väljer själv ut ett smycke ur kollektionen, till ett värde av Max 500:-

2008-01-20 @ 14:27:03
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0