bra vibrationer

Konstig dag, det har gått upp och ner. Men nu känns det bättre, mycket bättre. Som sagt leder alla dåliga nyheter till bra nyheter :)

Iaf, påsk var väl.. ja, inte världens roligaste. Lite skratt och lite gråt. Men det löste sig iaf tillslut. Linda, Lollo och richard var packade men jag var nykter. Louise deckade tom i soffan. Sen kom det några gubbar och misstänkta bögar. Jag drack vatten och en kille trodde det var ren sprit, så han ba "men jag får lukta på det då. åh fyfan!" haha trots att det var 100% vatten i glaset! Någon gubbe skulle skjutsa hem Lollo och hon ville inte åka själv så jag och richard åkte med och vi var väl hemma vi halv 6. så när vi la oss så gick solen upp. För mig var det svårt att somna, men richard decka på 2 sekunder som vanligt. killar..

Imorgon ska jag in till stan med Lilli och kolla på en klänning till henne. Önskar jag också kunde shoppa något men jag är ju pank :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan köpa en kaffe till dig :D

2008-03-24 @ 22:08:11
Postat av: Hannah

Du är sötast Lilli :D

2008-03-24 @ 22:11:52
URL: http://nostalgic.blogg.se
Postat av: Lilli

ja vet :D

2008-03-25 @ 00:15:23
URL: http://liill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0