HB, Det är grejer de'

Var på rättegång med klassen idag, eftersom vi håller på med brott och straff. Det var tre killar som hade snott en gubbes moppe, och en utav killarna, WOW!! han var sjukligt snygg! Men men, honom ser man ju aldrig mer :D

Har varit sjuk i två dagar men nu mår jag bättre. Jag och Linda skulle plugga hela dagen och dricka kaffe idag tänkte vi, men blev det något gjort? nej.. jag vetefan hur tiden kunde flugit så fort, men efter ca 3 timmar hemma hos Linda, kom vi på att vi hade suttit i köket vid köksbordet och inte gjort ett skit. Så tänkte vi ääähh vi kan la plugga nån annan dag :D

På lördag blir det tjejmiddag hos Sara, vilket kommer bli mysigt. Jag undrar fall dom flesta kommer supa, eller fall det blir lugnt. Men jag tar nog med mig lite iaf, för säkerhets skull :D Vi har köpt den grymmaste presenten av alla! (tror jag) Nej men det blir inte lätt att slå denna, verkligen inte. Och mitt och Lindas rim till presenten, asså.. ni anar inte :D wait and see ;) Vi borde bli rappare! Sen slog vi in den i världens finaste "presentpapper"! Våran present kommer LÄTT att få mest uppmärksamhet :)

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny blogg.. var tvungen att göra en ny, min mail funkar ju itte som du vet :/

2008-03-06 @ 23:37:33
URL: http://liill.blogg.se
Postat av: Tove

Berätta för miiig :D

2008-03-07 @ 00:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0