miss me

hur det blir med sommar-semestern har jag inte riktigt bestämt. men jag vet att jag inte har råd att åka till turkiet, den enda lösningen skulle isf vara om jag lånade av morsan och farsan, men dom har inte heller råd. då skulle det isf vara om dom lånade av banken. men mamma litar inte på att jag kommer skaffa ett jobb och få ihop pengarna igen. så tydligen inget turkiet för min del..
då föreslog mamma att jag och linda flyger till spanien själva och bor i våran lägenhet vilket blir betydligt mycket billigare än att bo på hotell. men nej, den är uthyrd hela sommaren förutom när mamma och pappa är där. så då föreslog mamma att vi åker dit med dom.. visst är det sjukt mycket roligare att bara åka med kompisar, men också sjukt mycket dyrare. och hur mycket jag än vill så har jag verkligen inte råd! det får bli någon annan gång när jag inte är pank. Jag och linda kommer ändå ha ganska mycket frihet plus att mamma och pappa kommer laga mat ofta vilket blir mycket billigare.

fan! men jag vill iaf åka någonstans i sommar, och det är bara dit jag har råd att åka. för då betalar morsan och farsan min resa. inte om det är dyrare.

imorgon åker jag till england! usch!
hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Men Hannah jag vill att du och Linda ska med till Turkiet! :(

2008-03-28 @ 22:08:16
URL: http://Alongwithme.blogg.se
Postat av: Hannah

tro mig, det vill jag med!

2008-03-28 @ 22:59:00
URL: http://nostalgic.blogg.se
Postat av: Lilli

jag vill med att ni ska med :(

2008-03-29 @ 00:19:31
Postat av: Linda

Tro MIG. Det vill jsg med!

2008-03-29 @ 02:38:50
URL: http://Hologistiskapratstunden.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0