cup'a'tea

Idag blire plugga för första gången på flera månader! om jag orkar ta tummen ur röven dvs. Kom hem vid 17 och skulle börja plugga med en gång, men det har inte hänt mycket här inte. jaja, gör väl det snart.
Idag skolkade jag två lektioner. inte bra. Jag sa att jag hade mensvärk, vilket jag iofs har, men kunde endå gått till skolan. Imorgon ska jag, lilli, novi (och linda om hon kommer) sitta kvar i skolan en timme extra för att fortsätta med filmen från universeum. Anita är så dålig på att planera, vi får alltid sitta kvar efter skolan, världens sämsta lärare!

Linda och Lilli ska tävla om vem som går ner mest på tre veckor eller vad det var. Jag fick inte vara med för jag redan är smal :P Jag vill iofs inte ha press på mig att "banta" och vill verkligen inte bli smalare. Vill bara bli fastare. Så när dom tränar och så kan jag ju bara hänga på :)

Nej nu ska jag fan försöka plugga lite faktiskt! (efter en kopp te!) Hej!

Kommentarer
Postat av: Lilli

jag kommer vinna!! när ska vi träna föresten? ett tag sen nu.. :P

2008-05-23 @ 18:36:29
Postat av: Hannah

Jag tränar när som helst. Bara du säger till när du kan! du är alltid upptagen när jag frågar :P

2008-05-27 @ 22:25:40
URL: http://nostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0