outta my face

Fan vad gött att jag har gjort klart proven som skulle göras denna veckan. Sån jävla lättnad att vara klar med skiten!

Imorgon så ska jag och novi på stadsvandring med historia klassen på morgonen, jäätte spännande. Sen så har vi två lektioner i skolan efter det. en redovisning också. Novi kommer inte vilja gå på körkortsteorin så då kommer inte jag heller orka. och tror inte linda kommer till skolan imorgon och Lilli är sjuk så hon kommer inte.
Efter skolan så ska jag hem, gör mig iordning och sedan på studentfest hos Alan för han och Marco tar studenten. Ska bara vara där en stund för kan inte dricka eftersom vi har skola på torsdag.
På fredag är vi lediga!

Jag småbråkade med Richard igår för han tyckte jag skulle ha dåligt samvete för jag inte kunde träffa honom för att jag var tvungen att plugga. så sa jag "det är inte jag som ska ha dåligt samvete, isf är det du för du väljer ett spel framför att träffa mig" så blev han flyförbannad och sa "jag är så trött på allt tjöt. gör si gör så från alla" blabla.. Som sagt många, många gånger förr..Killar..

Hej!


Kommentarer
Postat av: Tove

Men vilket jävla retard han är :P:S

2008-05-30 @ 13:49:03
URL: http://alongwithme.blogg.se
Postat av: Hannah

mm cpunge :D

2008-06-01 @ 21:45:16
URL: http://nostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0