28/11-08 Johanséns

ännu en mysig dag igår. Det var jag, Linda, Lilli, Petra och Alan och dom. Vi satt och fikade och pratade i timmar på Johanséns. Älskar cafét.

Igår hade vi ju ingen praktik, vi har skola på torsdagar eftersom det är individuella val. Eftersom jag inte hade träffat Linda och Lilli under hela APUn och helgen (hela5 dagar, men vi saknar ju varan på så lång tid!) så var vi fnissiga hela mattelektionen. Jag och linda hade svårt att hålla oss för skratt när vi fick förklara för läraren varför vi var så fnissiga. Jag fick förklara "men vi brukar ju träffas varje dag, och nu har vi saknat varandra" Så började Linda gapskratta, så satte jag igång osv..
Vi åkte iaf in till stan och fikade. Sen kom Alan och gänget och sen kom Petra. Ena tekoppen efter den andra.. efter den andra.. efter den andra. Gjorde av med 100 spänn igår. inklusive parkeringen och allt då. Jag har lite ångest. När det började bli tomt i cafét och kl började närma sig halv 7 var vi tvugna att skynda oss till bilen för parkeringsbiljetten gick ut. Vad tror ni inte hade hänt när vi kom fram? Jo, det hade varit inbrott i bilen. Som tur var hade vi inte lämnat något värdefullt i bilen. Men jag blev av med min parfym som jag fick av min älskling i födelsedags present. Hur kan någon vara så självisk och okänslig? Jag hatar människor. Jag älskade den pafrymen, det var mer än hälften kvar.
Med en klump i magen, och efter att ha suttit där och grubblat i ca 25 minuter var vi tvugna att åka hem. Jag träffade richard vid lillebykiosken och sov hos honom.





Just nu sitter jag på jobbet och ber till gud att denna dagen går snabbt. Imorgon ska Jag, richard, Lilli, Linda, Henke, Doris, Mickaela och några jobbarkompisar till henke ut. Kanske Petra också. Får hoppas det. Go tjej med konstiga vanor och idéer!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jag

Vilken jävla tur att Lillis nycklar låg hemma!

2008-11-28 @ 13:50:33
URL: http://sadnil.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag veet! Hade vart en jävla massa problem annars!

2008-11-28 @ 16:01:57
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Lilli

aa tur som faan att de låg hemma.. vet inte vad jag hade gjort annars.. :O

2008-11-29 @ 02:17:55
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0