20/11-08 du och jag livet!


Äntligen ett liv utan en jävla  rels i munnen. Jag är 10 kilo lättare!
Såg bara konstigt ut i början men nu börjar jag iaf vänja mig lite, richard tycker att mitt leende är fint iaf :)



Igår hade jag, Linda och Lilli redovisning för klassen. Vi pratade om nazism och förändringar värda att kämpa för. Det gick helt okej! Jag brukar ju blir nervös som fan när jag redovisar, men var inte så farligt denna gången. Linda och Lill var jätteduktiga! Sen så åkte vi till vallhalla med klassen och simmade. Fick livrädda alex i klassen! och dyka ner och hämta en låtsas gubbe TVÅ gånger!

Nu är det bara 3 dagar tills jag börjar praktisera på Market Broker. Ska bli spännande och alla verkar jättetrevliga där! Har ju redan träffat dom eftersom jag gick på jobbintervjuen för några veckor sedan. Efter praktiken så är det jullov och slutet på en jobbig termin. En god nyhet till är att jag och Linda har kommit på vad vi ska ha för projektarbete. Vi ska göra en kokbok med 5 förrätter, 5 varmrätter och 5 efterrätter. Det ska inte bara bli lätt utan jätte roligt också! Och Linda som är så bra fotograf ska ta fina kort på maträtterna så ska vi sätta in bilderna i kokboken. Och så gör vi ett fint omslag också. Har redan en rolig idé för hur framsidan kan se ut!

Jag är på bra humör som fan idag! Vet inte riktigt varför. Kanske för att jag träffade mamma för första gången på jättelänge och vi lagade mat tillsammans, har ju inte vart hemma på någon vecka, förutom kanske 2 min för att hämta övernattningsgrejer, har ju sovit hos Richard en hel del nu. Sen har jag och Linda varit hemma hos Lilli ganska ofta och "pluggat" också! Nej, vi har faktiskt pluggat en del!

Det blir utgång imorgon iaf, det blev ju inget förra helgen. Men imorgon ska jag, Lilli och Linda ut med Aom och Sou. Ska bli skit kul! Ska kanske träffa Petra en stund också. Har ju fått en ful tandställning som man kan ta ut och in nu, kan lova att den tar jag ut imorgon! Får inga ragg annars inte ;) haha men den är jävligt jobbig att prata med också, har den inte i skolan för vill inte lespa. Har den bara i när jag är hemma, med richard eller med linda och lilli.

Sen måste jag, Linda och Lilli börja planera våran studentresa också! Ska bli så jääävla grymt! Natalie och hennes kompisar ska kanske också till spanien i sommar så då kanske vi är där med dom ett tag! Kommer spara alla pengar till alkohol, det kommer inte bli mycket shoppande kan jag säga! Kommer bli en våt semester! Ta det som du vill!
Pratade med morsan, hon sa att jag måste kolla upp när vi tar studenten först, jag har utvecklingssamtal imorgon så jag kollar upp det då.
Kan knappt vänta tills studenten!

Hoppas ni lever lika gött som jag gör! Hej!


Tack världens bästa
tjejer för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Lilli

jaaa ska bli så jävla grymt :D:D!!!! längtar med tills studenten !!!

2008-11-20 @ 17:49:22
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag med! Vi kommer ha så jääävla kul!

2008-11-20 @ 18:15:12
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: sadniL

DU ÄR BÄST

2008-11-20 @ 21:47:30
URL: http://sadnil.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag sa du först!

2008-11-20 @ 22:40:52
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0