25/10-08

Igår var det utekväll med Lilli och alan och dom. Riktigt kul. Första gången jag gick på krogen, förutom äckliga kvarterskrogar med äckliga flörtiga gamla gubbar. Vi gick på PC. som tur var så var det gratis inträde när vi kom, men det kostade 40 spänn att hänga av sig jackan! Hatar när det är så. Trevligt umgänge iaf. Och bartendern flörtade med mig och Lilli :) Kl 1 så kom Henke och hämta oss så vi slapp ta bussen.

Idag ska jag ha min tjejmiddag, det är 3 tim och 40 min kvar. Nästan allt är förberett men det finns lite kvar att fixa. Och jag längtar till jag ska få ha på mig min fina klänning, älskar den! men jag kommer antagligen inte få möjlighet att använda den igen eftersom vi aldrig går på riktigt fina fester. Kanske på nyår eller något.

Uppdaterar imorgon om jag har tid. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0