myshelg med favoriterna

Igår vaknade jag hos Richard av ett samtal från Niklas. Han hade bestämt att alla skulle hitta på något tillsammans. Det pratades om fika, sitta i stan eller grilla. Efter många om och men bestämde vi oss för att sitta i solen på min balkong och dricka te. Så Niklas, Lilli och Linda kom hem till mig och vi satt i solen tills det blev kallt. Sedan gick vi in och kollade på massa made avsnitt. Marcus kom och vi köpte massa gott i affären och  och såg en film hos mig, 10 orsaker att hata dig. Sedan så ville vi se Brokeback mountain bara för att vi tjejer tycker Heath Ledger är så snygg. Så Lilli och Niklas åkte och hyrde den och köpte mat till mig.

Han var inte lika sexig som homosexuell, det var inte Jake Gyllenhaal heller. Och jag som är så tänd på bägge. Filmen var bra men lite snuskig. Väldigt pang på! Jag gillade inte när Jake Gyllenhaal fick stock. Då blev jag avtänd på honom.


Idag skulle vi filma en scen med Peter på vår C-film. Tror ni inte vår lärare har gett oss ett band som inte passar till den kameran vi fick? Han är så smart. Så jag fick iaf säga till Peter att vi var tvugna att ändra planerna och ta det en annan dag för vår lärare är dum i huvudet. Jag, Lilli och Linda satt i mitt vardagsrum och drack te och kollade på made ist...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! jag lägger upp din blogg på mina länkar på min blogg:P bara så du vet :)

2009-04-19 @ 19:30:22
Postat av: Sabina

Tack!! det är Emma som har hjälp mig. :) hon har typ kodat sin egna sida själv och dessutom så är det hon som har ritat gubbarna för hand.

2009-04-19 @ 20:02:14
URL: http://www.bidas.se
Postat av: linda

Batteri inte band! : D

2009-04-20 @ 00:16:36
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: linda

Ja! han är så söt! Okej, I trust u ^^

2009-04-20 @ 00:28:21
URL: http://niilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0