uppskattad som jag är

Nu har jag kommit hem från Richard igen. Jag har sovit där hela helgen och det kommer väl bli en del nu på lovet också, vi funkar riktigt bra som kompisar. Igår lagade jag en middag hemma innan Richard kom och hämtade mig så vi åkte hem till honom. Han hade med sig en pizza och när han hade ätit skulle vi ner till lilleby badet och ta med oss en flaska vin. Men så blev det ju självklart inte för vi fastnade vid tvn. Det var som jag sa till honom innan "vi kommer inte alls åka till badet för efter du har ätit som kommer vi fastna hemma hos dig". när han hade ätit sa jag "ska vi åka eller?" så sa han "Ta det lugnt, vi har hela natten på oss!" men sen var det läggdags endå när vi hade sett klart braveheart som var bra men aldeles för lång.

Imorse gick han upp innan jag hade vaknat och sedan gjorde han frukost åt mig. Han hade en sak att göra åt en kompis på WOW som jag trodde skulle ta ca 30 min och sedan skulle vi umgås och hitta på något. Nej, då tog det mer än två timmar, och sedan gav jag upp och åkte hem. Känner att min närvaro är så uppskattad ibland.

Jag blev lite besviken och tog första bussen hem och tog en liten promenad från krysset till maxi. I väntan på nästa buss gick jag in på Lindex och köpte brillor och läppglans.

Ikväll ska jag på restaurang med min kära familj, mys!

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Det låter som en bra utbildning. Men ajg gick aldrig någon sådan.



Jag har promenerat hela dagen, har varit i stan och shoppat lite. Du då?

2009-04-05 @ 18:45:43
URL: http://hnavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0