goda nyheter!

Jag har fått jobb som au pair hos en svensk-tysk familj i Tyskland. Nu är det upp till mig om jag väljer den familjen eller inte, vilket jag till 99% kommer att göra. Jag träffade hela familjen i Torsdags och dom var hur trevliga som hellst. Tror att jag hade trivits jättebra hos dom. Barnen var jättesöta och verkade gilla mig eftersom sonen fick mig att åka rutchkana med honom i bushuset i torslanda. Haha! Flickan är en liten 9 månaders bäbis som verkade väldigt lätt och glad hela tiden. Så, ja, snart flyttar jag till Tyskland! helt otroligt!

Dom senaste dagarna har jag spenderat med Linda och Lilli. Igår var vi hemma hos Linda och såg walk the line och drack te. Mys. Dagen innan var vi hos mig och såg film och drack te :P Och så var vi hos "the studio" för att fotograferas, sminkas och stylas. De hade lovat att vi kunde ta gruppkort, men när vi kom fram så sa de att man bara kunde ta singelkort, och då sa vi att vi inte ville för de hade lovat oss annat. Då svarar fotografen "aha, men då måste jag be er knalla er hemåt", ahaaaa?  Aja, gratis sminkning och hårstyling iaf :)
Resultat:

Lilli och jag

Linda med sjuk sminkning!

Nu känns det som jag håller på att bli sjuk eller något för jag känner mig lite illamående. Får hoppas att det går över snart!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

FIN BLOGG:)

2009-08-03 @ 15:43:10
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0