"Love is hard, but if it was easy it wouldn't mean nothing though"

Nu är det ingen paus längre, det är slut. Helt slut. Vi har inget förhållande längre. Jag är singel. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen, för på ett sätt är det skönt eftersom jag slipper tänka på det nu. Men jag mår förjävligt för vi har haft så mycket roligt tillsammans och vi har varit så beroende av varandra att det kommer kännas helt fel nu när jag är ensam.

Ett år tillsammans. Han har ju lovat att ändras så många gånger, och det gör han i några veckor, men sen blir det samma visa igen. Jag orkar inte mer nu. Jag vill bara vara lycklig och slippa allt bråk och alla tårar. Jag tror att han trodde att jag var lycklig i det förhållandet, men det märkte alla andra att jag inte var. Det är klart att vi hade helt underbara stunder, men dom var få. Jag kände mig fängslad i min egen kropp, jag kunde inte slappna av, jag kunde inte vara mig själv. Det är först nu som jag har kunnat vara mig själv igen. Och det är jag glad för.

Han har bett mig att inte höra av mig till honom eftersom att han aldrig kommer att komma över mig om vi fortsätter att snacka eller ses. Det känns förjävligt, men jag vill göra allt för att göra det lättare för honom. Jag hade hoppats på att vi skulle fortsätta vara vänner, det var det han sa innan "du kommer alltid att finnas i mitt liv. Även om du hittar någon annan så kommer jag att vara din bästa vän", men det menade han tydligen inte.






Skriver kanske mer senare ikväll. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Frallan

Hej gums! Tråkigt att höra att det sket sig. Men hoppas du mår bättre av ditt beslut. <3

2009-02-18 @ 19:11:23
Postat av: Hannah

Tack baby! Ja det gör jag nog. <3

2009-02-18 @ 22:06:36
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Hannah

Synd! men man måste följa sina känslor <3

2009-02-18 @ 23:21:12
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Linda

//Linda

2009-02-19 @ 14:04:02
URL: http://lindamariastenhill.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är ofta ni antar saker ^^. Jag sa att jag inte trodde att jag skulle orka (bara för att jag inte hade sådan lust efter att ni ignorerat mig hela dagen typ). Och dessutom hade ni så jävla hög musik i bilen så jag hörde ju inget... därför sa jag inget. bara så ni vet. Men jaja..

2009-02-19 @ 17:47:05
URL: http://lindamariastenhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0