don't bother.

Åh äntligen klar med Projektarbetet. Skickat in det nu. Har suttit i flera timmar och fixat massa saker som sket sig i sista sekund..

Nu har jag fått farmors arv, så jag och mamma ska shoppa loss lite i helgen. Ska bland annat kolla på ett par snygga jeans och en vinterjacka, eftersom jag alltid fryser ihjäl i mina små jackor. Men vad gör man inte för att vara snygg?

Imorgon ska vi stanna kvar efter skolan och intervjua bambatanterna om bambamaten.. spääännande. För den jävla skoltidningen.. Kunde inte brytt mig mindre om skolmaten, men men måste få bra betyg nu.

Jag som hade längtat så mycket till festen på lördag med Marcus och hans kompisar, men den blev inställt. Får se vad som händer ist. Tur att vi inte köpte den där spriten.

Var och kollade på laptops med Linda och Lilli idag innan lektionen började. Dom små är så söta. Och jag har bestämt mig för att skaffa en rosa så snart jag har råd.

Hade inget intressant att skriva idag känner jag, men men ni får nöja er med detta skitsnacket..


Imorgon ska jag och Linda boka biljetterna för Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0