Mys i stugan

Nu sitter jag i Lindas mysiga Gillestuga och eldar och dricker te. Idag har vi bakat chokladmuffins, som blev ljuvligt goda. Vi har inte direkt varit så nyttiga idag. Hälften av smeten åt vi väl upp innan vi stoppade in dom i ugnen. Sedan tog vi med oss våra muffins och satte oss i gillestugan och kollade på bion. Det blev Pirates of the Carribean.

Igår hann jag hem till Richard en stund efter skolan innan hans bror kom och hämtade honom för att köra honom till centralen med sin skidpackning och allt. Vi stannade en snabbis på lillebykiosken och tog lite käk innan vi åkte hem till honom och packade resten. Blev väl inte så mycket tid för oss två eftersom han mest sprang runt och stressade och letade efter grejer att ta med sig till Åre. Men fick en liten stund över att krama på honom iaf.
 
Nu är han där uppe och super och åker för fullt. Lite orättvist trots att jag varken vågar eller kan åka skidor. Men jag, Linda och Lilli är iaf lediga imorgon som tur är, vi slipper häxanita. Dream come true.

Nu kom Lilli. Så vi ska mysa ner oss i soffan med varsin kopp te och kanske en muffin till? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0