stopp på gnällandet

Äh vad fan! Jag kommer inte att leva mer än en gång, och synd är väl det. Men då fan får jag ta vara på denna korta tid jag har. Jag vill inte sitta hemma och deppa. Nu ska jag ut och leva livet! Aldrig mer (tror jag) att jag sitter hemma och deppar pga någon eller något. Det bästa man kan göra är att gå ut och hålla sig sysselsatt för att slippa tänka på skiten. De här senaste veckorna har vart fyllda av alldeles för mycket skit och nu orkar jag inte mer. Det tjänar ingenting till att vara ledsen. Varför vara ledsen när man kan vara glad? Jag är trött på detta nu..

Nu ska jag försöka övertala Lilli att gå ut på krogen ikväll. Kanske kan träffa Rasmus i stan också :)

Inget mer jag kan göra, det beror inte på mig.

Kommentarer
Postat av: Lilli

Instämmer.

2009-03-07 @ 22:52:45
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0