räknar ner till dagen


Idag kom min efterlängtade studentmössa! Inte speciellt vackert men att bära den en gång i livet kommer inte att ta död på mig ;)

Nu har jag pluggat några timmar och det känns skönt att ha lite mindre på sina axlar. Jag är helt slut efter all stress. Plus att jag gick upp hyffsat tidigt imorse för att gymma med Lilli, Niklas och Marcus. Kände mig peppad men sjukare imorse än innan. Det var bara att bita ihop och kämpa på. Skulle solat också, man vill ju vara brun i den vita studentklänningen. Men mitt kort funkade inte på det gymmet. Så Marcus bokar tid för mig imorgon. Härligt!

Nu är det 7 dagar kvar. Och det ska bli uunderbart. Sedan har vi resan till Spanien att se fram emot som kommer 6 dagar efter studenten och då blire feeeest!!



Kommentarer
Postat av: Lilli

VAAAAA??? var inte studentmössan fin ??????

2009-05-22 @ 01:18:30
URL: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0