Helgen planerad

Jag var lat idag igen och det var varmare under Richards täcke, så jag vaknade flera timmar efter att jag skulle gått upp för att Richard skickade sms och frågade om jag hade kommit upp.... jag skäms alltid för Richard när jag inte har varit i skolan för det känns som han ser ner på mig då.

Jag blev iaf tvungen att ta mig ur den varma underbara sängen för att åka till skolan och lämna mikrofon och grejer. Jag och Linda letade runt som galningar efter Thomas i hela skolan. Efter ungefär en timme eller något (det kändes så) hittade vi honom och jag och Lilli åkte in till stan med Niklas och Marcus för att handla lite saker till helgen. Nu är allt fixat, och jag tar tåget 09:43 från centralen mot uddevalla centrum. Hatar att åka ensam till nya ställen, man känner sig så vilsen. Hoppas det går bra iaf. Mamma och pappa vägrar iaf att köra mig till Göteborg, så jag får släpa all packning och åka tidigt på morgonen, härligt.


Kommentarer
Postat av: Niilan - My words, my style

Jag kan kolla med morsan om hon vill köra dig, din morsa kanske ändrar sig om hon hör att mina päron ska köra? :P PUSS

2009-05-07 @ 00:02:29
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Lilli

mm.. men du, nu har vi ju ingen bil som du vet, och ifall vi inte kan låna någon får vi ju med ta tåget.. men jag vet inte ifall jag har råd med det.. :S får snacka om det imorgon..

2009-05-07 @ 01:14:08
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: Åh va roligt :D

Jo det känns som det, men ja går mest o tänkter på att det kan vara svininfluensan, men ja tror ja mår för bra för att ha de. haha :P

2009-05-07 @ 07:32:46
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0