Lördag

Så har man ännu en gång blivit sjuk. Antingen har Linda smittat mig eller så får jag skylla mig själv att jag missade sista bussen hem i torsdags och var tvungen att promenera i ösregn, med iskalla kläder. Och sedan sov jag ju i dom blöta kläderna också. Bra där. Andra lördagen i rad som jag är sjuk. Nu sitter jag fortfarande i min morgonrock och frossar te.

Jag måste köpa varma kläder för nu börjar det fan bli kyligt. Men jag har nästan inga pengar kvar. Hoppas, hoppas, hoppas jag får jobbet i Alperna efter jag är klar med bartenderutbildningen, som börjar om 10 dagar. Ska bli så jävla kul! Längtar! Längtar!!


Jag och Lilli i kön till PC i torsdags

Kommentarer
Postat av: Lilli

Oh, att det bara är 10 dagar kvar !!

ligger med hemma och är föryld

haha snokkums..

2009-10-03 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0