just stay true to you


Ligger i sängen och kan inte somna.. då tankarna börjar flöda.

Kommer jag någonsin hitta någon som jag känner mig så trygg med? Kommer jag någonsin hitta någon som står ut med alla mina jobbiga dagar, som tar all skit och alla utbrott jag får när jag haft en jobbig dag? Han stod ut med så mycket för mig. Kommer jag hitta någon som orkar med mig?

Jag vill egentligen inte tänka på det, men kan inte låta bli. Kommer han stänga in sig i sin lägenhet? Kommer han äta ordentligt? Kommer han klara sig? Jag vill inte att det ska bli som dom andra gångerna, att han inte äter...

Jag känner mig så tom. Bara när jag är ensam och tänker på det, och det är varje natt, och det kommer många fler nätter. Jag behöver sysselsätta mig, hela nätterna.. för att få tankarna på annat.

Jag har sovit dåligt varje natt och känns hopplöst att inte veta vad jag ska göra åt det. Det var jag som krossade hans hjärta den här gången, men dom andra gångerna har det varit trärtom. Varför känner jag mig så jävla elak och kall?



Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska du inte göra, så många gånger han har sårat dig, så många gånger som du har förlåtit honom. Du måste bevisa för dig själv att du är tillräckligt stark för att klara det här. <3

2009-09-16 @ 13:08:44
URL: http://lindaseclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0