2 in a million

okej igar var jag pa jobbet nagra timmar, sen blev jag bjuden pa chinamat pa en fin chinarestaurang. Tillbaka till jobbet en liten stund igen. Idag sa var jag pa jobbet ca 4 timmar, sen skulle dom ut pa krogen och ata lite lunch for att fira en kille pa jobbets fodelsedag. Da blir man bjuden pa massa alkohol av foretaget och massa mat. jag gillar detta foretaget assa :P
hade jatte kul idag igen iaf. Trivs jatte bra med Hannah, som ar Laura och Lucy's kusin som jag jobbar hos denna veckan, hon ar hur go och trevlig som hellst. Hon sager att jag kan komma over nar som hellst och bo hos henne och hon sager att hennes foretag samarbetar med ett foretag i goteborg, sa hon kan fixa jobb till mig dar och lagga in ett gott ord! :D

jag ar glad idag for andra gangen sen jag kom hit :D skitgott !!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va bra att du har det bra! : D

2008-04-09 @ 23:20:45
URL: http://hologistiskapratstunden.dinstudio.se
Postat av: Tove

fan va gött ! :D

2008-04-09 @ 23:38:21
Postat av: hannah

ja antligen :D fast jag vill hem till er enda! Puss

2008-04-09 @ 23:41:19
Postat av: Lilli

ja fn va bra att du trivs, segt annars. :D:P
men vill att du ska komma hem iaf :(

2008-04-10 @ 00:16:59
URL: http://liill.blogg.se
Postat av: Hannah

det ar inta sa langt nu ju! lite mer an en vaecka bara!

2008-04-10 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0