cheat

okej, har kommer en ny uppdatering pa vad som hander har borta..

Hela forra veckan var javligt seg och ville hem hela tiden. Jobbet var trakigt och jag fick skitjobben som var trakiga men latta. Pa fredagen var jag ute i london med min ena syster, laura, pa en krog och tog en drink och sen stack vi till en annan brasiliansk krog och traffade min syster och alla hennes arbetskamrater som jag ska jobba med om 2 veckor. alla var hur trevliga som hellst och tjejerna var SKIT SNYGGA! jag kommer kanna mig sa javla osexig den veckan!
Pa lordagen var jag pa en krog i lee som var javligt seg och jag var javligt seg och kunde inte forsta nagonting nagon sa. sa det var inte sa harligt.
Och min syrras pojkvans bror har en flickvan och ett barn. och jag ar nastan helt saker pa att han haller pa att florta med mig och typ soker ogonkontakt hela tiden, skitjobbigt. och nar jag kollar tillbaka sa typ ler han flortigt med mig. och han  typ satter sig nara mig och pratar bara med mig nar hans tjej inte var med.

Jaja hoppas ni har det bra iaf! kommer hem den 19onde om ca tva veckor. Puss och saknar er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Saknar dig med!

2008-04-07 @ 23:49:00
URL: http://www.alonewithme.blogg.se
Postat av: Tove

Men shysst att flörta med dig mot hanns tjej :O Jobbigt läge där! Pusspuss saknar dig!

2008-04-08 @ 20:34:19
URL: http://Alongwithme.blogg.se
Postat av: hannah

Jag vet :s jag vet inte hur jag ska reagera. dom ska gifta sig :S Puss saknar er

2008-04-08 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0