uppgraderad

Sitter pa jobbet just nu. Finns inte sa mycket att gora for tillfallet sa jag skriver lite skit sa lange!

Nu ar det 5 dagar tills jag ar i sverige! harliga, underbara, hjuvliga sverige! aah vad jag langtar! kommer uppskatta varenda sekund med er och med sverige och med mamma och pappa. Jag har blivit mycket positivare kanns det som. eller sa har det bara vart sa segt och hemskt har sa jag kommer njuta av mitt underbara liv nar jag kommer hem! :D Finns sa mycket jag vill gora nar jag kommer hem! forst och framst traffa er och fika! sen knuuullaaa! sen ata massa massa choklad och sen njuta av de korta skoldagarna! skolan kommer ga latt som en platt nu!

Vill bara komma hem NU och traffa alla och prata om aaaallt som har hant nar jag har varit borta. och inte utesluta en enda detalj. Onskar jag kunde vara med er hela kvallen pa lordag och snacka skit i timmar. men det kan vi ju gora nagon dag i veckan isafall.

Sa javla synd att jag inet fick traffa dannybooii nar han var i gbg :( faan att han inte kom en vecka senare det fanskapet! nar kommer jag fa traffa honom da?! ha?
Inte traffat honom pa flera manader sa kommer han nar jag ar i england! idiotfanskapshelvetesrovhalfan!
but i luve him :)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0