Begravning

Imorgon åker jag till England, tidigt på morgonen. Jag vet inte riktigt om jag längtar eller inte. Kommer få träffa släktingar som jag inte har träffat på flera år. Men begravningen.. jag hatar begravningar. Och mest av allt hatar jag att se pappa ledsen. Jag vet inte om det är öppen kista, hoppas inte det. Jag har aldrig sett en död människa, plus att om jag ska gå fram till kistan i mina klackskor kommer jag att snubbla framför alla. Och då blev det såndär pinsam tystnad för man vill inte skratta på en begravning.
Usch jag vill inte att alla ska gråta, jag vet att jag inte kommer gråta, men det är så jobbigt när andra gråter. usch usch, jag vill stanna hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0