café KOM

Lördag
Jaha, då har skolan börjat igen. Igår hade vi inga lektioner men ett seriöst "möte" om projektarbetet! Eftersom jag inte hade en aning om vad jag skulle göra blev jag lite småstressad, men på skoj sa jag "vi kan göra en dokumentär om min kusin!", men det tyckte Linda och Lilli lät som en bra idé. Så vi började planera att vi skulle åka till england och hur vi skulle få pengar och så, men mamma tror inte att det är så stor chans att det händer.

nu kom mina systrar, skriver mer sen! hej!

Söndag
Glömde att skriva mer igår, men det blev att umgås med systrarna när dom kom. Vi åkte till Café Kom och kollade på pappa och massa andra som uppträdde, Linda hängde också med. Det var jättemysigt. Sen åkte jag och linda hem och gjorde oss iordning för att åka på fest hos joachim. Det var kul som vanligt att träffa gänget. Vid 1 kom Richard och hämtade mig så åkte vi till donkan och köpte massa fet, fet, fet mat. Men gymmade bort det imorse som tur var! Det var så jävla skönt att gymma idag. Får passa på nu när man kan, för när skolan börjar på riktigt blir det inte mycket tid över.
men men. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0