kräftskiva

Igår var jag på kräftskiva med richards föräldrar, richard är sån jävla mammagris och måste alltid prata med sin mamma och följa med dom på fest. Det är rätt störande, för då frågar han om jag vill med, och säger jag nej så känner jag mig elak mot hans föräldrar. Men det är så ansträngande att umgås med vuxna människor, speciellt föräldrar, för då måste man vara så trevlig och artig och gullig hela tiden. Sen så känner jag mig så utanför eftersom deras gäng har kännt varan i ca 20 år, och så kom jag helt plötsligt. Jaja, sen när vi hade vart där ett tag träffade vi Lilli, Henke och Linda på maxi så åkte vi hem till Richard och tog några groggar till och kollade på en film. Efter det var man ännu segare och Lilli somnade på soffan, så dom åkte hem efter filmen, så det var ännu en seg dag.
Jag längtar tills Lilli och henke får lägenheten så det blir lite mer party än vad det är nuförtiden.

nu måste jag plugga lite, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0