old times sake

Misslyckad helg, riktigt misslyckad.. Eftersom richard kom hem i fredags kunde jag inte dra in till stan då, för jag väntade hos honom på att han skulle komma hem. Hade ju saknat min babe så mycket så det var mysigt när han kom hem.
Men eftersom jag inte hade vart på gbg kalaset någon gång den veckan så bestämde vi oss för att åka in på lördagen och festa lite, och vad jag ångrar det. Vi förfestade hos jennifer och wange, och eftersom vi kom dit så sent fick vi dricka upp snabbt för att hinna med bussen. Jag tror jag drack lite för snabbt för min lilla mage för när vi kom in började jag sakta med säkert må sämre och sämre, jag var inte packad, men jag mådde förjävligt. Jag var tvungen att sätta mig ner på marken för att inte spy. Usch det var obehagligt.
Sen tog jag och richard taxi hem medans resten fortsatte vidare. Misslyckat, åh så misslyckat!

Igår åkte jag, Lilli, Linda och Tove in till stan och fikade, sen åkte jag, Linda och Tove hem till linda och myste och sjöng kareoke. vid 1 drog jag hem eftersom det är dags att vända tillbaka dygnet till skolstarten.

Kommentarer
Postat av: Lilli

2008-08-20 @ 20:06:13
URL: http://liill.blogg.se/
Postat av: Lilli

aa måste med försöka vända tillbaka dygnet snart

2008-08-20 @ 20:07:26
URL: http://liill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0