1/12-08 Ny vecka, ny månad och nya utmaningar!

Fast det var ju inte så mycket utmaningar första veckan iofs, lärde mig inget nytt. Men det är en utmaning att komma till en ny arbetsplats med nya människor. Och den utmaningen har jag klarat av bra tycker jag.

Igår skulle jag intervjuva fyra-fem ungdomar om media och reklam och så, men för att göra extra gott intryck på min handledare så gjorde jag 6 intervjuer, fyfan vad bra jag är!
Jag intervjuade Lilli, Niklas, Alan, Marcus, Patricia och en till. Tack för hjälpen guys!

Nu sitter jag på jobbet och fryser, det är iskallt här inne. Strax kommer en tjej från ett företag som arbetar med undersökningar, då ska jag fråga henne lite frågor om mina intervjuv frågor.
Hoppas inte hon klagar på dom och vill ändra allting. jag hatar besserwissar!

Nu ska jag kika vidare! Hejhej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0