12/12-08 Se upp för nordstan idag.

Idag blir intervjuerna ist. Kommer stå i nordstan och stanna en massa folk.

Och jag som brukar hata människor som gör så, nu är jag en av dom. Jävla jobb som dom har gett mig asså. Kan inte en proffesionell göra detta ist. Det finns ju ett företag som JUST jobbar med undersökningar inom medie och reklam. Varför jag?
Jag kommer känna mig så dissad när folk bara ignorerar mig och går vidare. Fyfan vad hemskt.

Just det, jag är inte gravid! Så himla skönt! Det var första gången i mitt liv som jag skrek "JAAAAAAAAAAAAAAAA!!" inombords när jag såg starten på lingonveckan. En sån lättnad. Jag var verkligen beredd på att jag skulle ha en liten filur i magen om några månader, eller nej, jag hade ju gjort abort innan dess.. men endå!

Linda ska med in till stan idag, men hon ville egentligen inte. Jag är tvungen att köpa ett paket cigg till henne för att hon ska hjälpa mig :( Men jag gör absolut vad som helst (springer i ingenting förutom en tomteluva på huvudet genom stan, hoppar bungyjump, knullar med en främling, står på alla fyra och bönar och ber, köper ett paket cigg till Linda) för att slippa stå där själv och skämmas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0