16/12-08 lev ditt

Åh, jag har inte haft en tyst minut sen i söndags. Haft fullt upp med intervjuerna. Suttit och snackat med ungefär 40 främlingar samtidigt på msn, och trevlig måste man ju också vara för annars tappar dom lusten att hjälpa till.

Och äckliga killar som säger "Jag hjälper dig om du går på en dejt med mig". "självklart" säger jag då! Och så fort dom har skrivit klart så är dom borta från msn listan kan jag säga. Det värsta är ju att dom tror på det. Blåsta idioter.
Men det var många som faktiskt ville hjälpa till också. Folk som sa att dom skulle fråga runt bland sina kompisar och få tag på så många som möjligt som också ville göra intervjuerna. Sånt tycker jag om!



Tänk att vissa gör allt för att förstöra





Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk att vissa gör allt för att förstöra? : (

Saknar dig hunnie! Lilli säger hej.Har inte tid att träffas men på torsdag eller fredag kan vi ses. Jag kommer inte heller på matten på torsdag för jag har inte änns börjat på det kapitlet : / Men vi ses snart! Älskar dig plutten! <3

2008-12-17 @ 00:51:28
Postat av: Hannah

Jaa det kan vi nog :) saknar er med! kommer Lilli på provet då? Älskar dig babe!

2008-12-17 @ 09:05:06
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0