19/12-08 freedom

Häärligt. Har bara idag kvar och sen har jag lov! härliga, underbara, ljuvliga jullov! Ska bli sjukt skönt. Har varit så trött varje morgon nu och nu kan jag äntligen få sova ut!


Synd bara att jag inte kommer att träffa dom på jobbet mer. Julia är så snäll och hjälpsam. Kommer faktiskt att sakna henne mest. Men men det är väl så här arbetslivet funkar. Man kan ju inte jobba på samma ställe för alltid. Idag är inte Amir på jobbet så jag kommer inte att träffa honom mer.
Julia sa "Det är så synd att du måste åka, för jag ångrar att du och jag inte har haft mer tid att lära känna varandra". Första gången jag har kännt mig som en kompis till en vuxen människa. Får alltid en känsla av att vuxna ser ner på en. Men det har faktiskt varit kul dom här fyra veckorna, även om det ibland har varit lite segt.

Idag vill jag träffa Linda och Lilli faktiskt. Nu har dom varit med varandra på praktiken varje dag denna veckan, och jag har inte träffat dom en enda gång. Hoppas dom inte har glömt av mig :P Jag önskar att jag hade råd att festa idag, för att fira lovet. Men jag måste spara till julklappar och nyår. Jag fattar inte hur alla andra ungdomar har råd att festa varje helg..

Dom där pumpsen jag köpte till nyår, jag märkte igår att dom är omöjliga att gå i. Så mamma ska träffa mig sen så ska vi leta efter ett par andra skor som är lättare att gå i så kan vi lämna tillbaka pumpsen. Om jag inte hittar några nya skor så tänker jag fanimej behålla dom här och öva på att gå i dom varje dag!

Nu ska jag presentera min undersökning för Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0