21/12-08 the things you do for love.

Japp, saker man står ut med, det är helt otroligt hur mycket man orkar med för den man älskar.

Idag är det söndag, och andra dagen på lovet. Det är helt otroligt skönt. Men jag tänkte att det skulle bli skönt att sova ut, men har man inte en jävel som ligger och snarkar bredvid en då, som väcker en kl 10 på en söndagmorgon. Sen kollar han på tv hela natten och när jag precis har somnat så stänger han av tvn och lägger sig och kramar mig, och så vaknar jag ju igen!!

Har inte sovit mycket inatt. Men det hjälper inte att jag sover en stund till nu, för kan för fan inte sova med den jäveln. Hur fan kan en människa låta så mycket i sömnen?

Jaja, i fredags på jobbet (min sista dag) så satt vi alla vid lunchbordet och åt och snacka, så sa Julia helt plötsligt "Får jag avbryta? Hannah, vi är jättetacksamma över allt du har hjälpt till med. Och vi vill ge dig den här, så varje gång du tar upp nycklarna så tänker du på oss!!"Jag fick en jätte söt nyckelknippa, och en liten ängel att hänga i granen :P
Efter jobbet kom mamma och hämtade mig så åkte vi till backaplan och köpte nya skor till mig. Sen körde mamma mig till Lilli, men på vägen köpte mamma en tårta för hon tyckte jag förtjänade en efter praktiken :) Så jag tog med mig den till Lilli, där Linda också befann sig, så åt vi tårta och drack te och snackade massor, eftersom vi inte har träffats på jääättelänge!

Igår hände inte mycket, jag och Richard åt middag hos mig, sen åkte till hans jobb på kvällen för att han ville visa runt lite vad han gjorde och så. Sen åkte vi till maxi och köpte lite smått och gott. Sen åkte vi till honom och kollade på film och tjockade oss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0