2/12-08 julmys



Ge mig allt detta!

Detta är vad jag sysslar med 50% av tiden på jobbet? Inte helt fel endå. Fyfan vad jag är shoppingsugen nu. Ska träffa Richard i stan en snabbis efter jobbet, hoppas jag kan hitta någon fint till mig själv också.
Jag hatar julen, eller alla dagar i månaden innan julen. Det är helt omöjligt att gå runt i stan och spendera sina sista pengar på andra när man ser massa fina grejer som man vill köpa till sig själv.
Men när själva julafton kommer så är allt värt det. All julmat, julmusik, julpynt är så mysigt. Däremot slår inget Juldagen, när man får kalkon!

I helgen ska antagligen jag, Linda och Lilli ut igen, men denna gången bara tjejerna. Vi ska fråga Petra, Sophia och Sophia om dom kanske vill med ut. Blir ju inte Soho igen, jävla snobbställe. Det är synd att det var så dyrt för det var ett jävla mysigt ställe. Det blir väl PC, bra priser men lite plats. Vi får gå ut tidigare så vi hinner paxa ett bord, ifall vi blir många så vill vi ju inte stå upp hela kvällen.

Funderar på att ha en julkväll med tjejerna. Kanske inte något stort, men lite julskinka, sill och glögg, hade väl varit mysigt?

Dom kläderna hade inte vart helt fel att ha på sig i helgen, men det är bara att välja, kläder till mig eller julklappar till alla andra, hm..

Kommentarer
Postat av: Linda

Konstigt, jag har inte hört någonting om att vi ska ut i helgen?

Jag kan inte, jag är sjuk...

2008-12-05 @ 19:02:04
URL: http://sadnil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0