23/12-08 perfekt!

Dagen före julafton blir jag såklart förskyld. Snorig och hostig och svin ont i halsen. Det är helt perfekt! (Fan ta Linda och pappa)

Jag har iaf slått in alla presenter nu och känner mig lättad att allt är klart. Hjärtklappningarna har t.o.m slutat, så avslappnad är jag :) Jag känner ingen julkänsla alls, trist. Får hoppas att det blir skön julstämning imorgon iaf. Julklapparna under granen, julmaten, stearinljus och doften av jul brukar fixa det. Får hoppas.

Till Richard har jag köpt en parfym och en halsduk, hoppas att det räcker. Han har ju köpt massa till mig, och imorse åkte han iväg för någon överraskning till. Jag skäms lite för att han har betalat så mkt. Men jag har ju faktiskt nästan inga pengar alls. Jag funderar på att ge honom någon spännande bok också.

Igår var skit mysigt. Var hos Lilli med Linda och bytte julklappar, drack glögg och åt lussebullar. Gott! Det är alltid mysigt att vara med flickorna. Men vi hann inte vara där länge för jag skulle hem och äta och Linda skulle träffa sin mormor och morfar. Så jag stack hem och mös lite med Mamma och Pappa som jag nästan aldrig träffar längre.

Hoppas alla blir glada för mina paket :)

Kommentarer
Postat av: Lilli

ja jätte mysigt :D saknat dig gumms

2008-12-23 @ 18:48:14
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

saknat er med!

2008-12-23 @ 21:23:40
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0