24/12-08 Ljuvliga jul

God jul på er!

Min lilla julhälsning,
http://www.dancingsantacard.com/?santa=2374247


Eftersom jag har bott på två olika ställen det senaste (hos Richard och hos mamma och pappa) så har jag fått klä två granar och städa två hus. Dubbelt så jobbigt, men dubbel så juligt :) Tycker det kan vara mysigt att städa inför julen faktiskt.

Kan väl avslöja alla julkplappar nu då eftersom Linda och Lilli redan har fått sin.
Till Lilli och Linda- Mascara och sminkborttagningsmedel (jag vet, har ingen fantasi, men paketet låg där som räddaren i nöden så jag var tvungen)
Till mamma- Också ett sånt färdigt paket, en fotfil och två fotoljor. Vilket var väldigt passande, för av ren slump så började vi prata om fötter igår, så sa hon att hon önskar hon unnade sina fötter mer tid mer massage, oljor och sånt.
Till pappa- Två filmer, blood diamond och zodiac. Hoppas han gillar dom. Har hört att blood diamond är bra. Filmer är bra att köpa för då kan man ju alltid se dom själv ;)
Till Nicholas- En film, Korns konsert. Eftersom både han och jag älskar Korn så passade den bra.
Till Richard- En bok som verkar väldigt spännande, nu minns jag inte namnet. En halsduk, som mamma inspirerade mig att köpa för att hon köpte en till pappa. Och en parfym, minns inte vad den hette heller.

Nu är det väl iofs för sent för att tipsa om julklappar förresten, men endå!

Jag längtar till julmaten. Jag äter alltid tills jag håller på att spricka, men man kan ju inte sluta äta! Ska hjälpa mamma med maten sen också, hoppas jag inte förstör allt bara.

Är det någon som har någon julkänsla? För det har inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0