28/12-08 prima!

Oj, nu har jag inte skrivit på länge. Har väl inte haft mycket tid över. Har varit hemma hos Richard varje dag och då går jag ju inte iväg och bloggar.


På julafton då, efter att jag hade varit hemma med mamma, pappa, nicholas, morfar och sussi så åkte jag till Richards föräldrar. Jätte mysigt. Fick öppna presenter från både Richard och hans familj, dom är underbara. Fick skitsexiga underkläder som jag valt ut av richard, en väska som jag också valt :) och sen fick jag en skitgod parfym av richards familj.

Juldagen åt jag också hemma först, eftersom vi är engelska så firar vi den dagen med kalkon och brysselkål och christmaspie. Skitgott, tycker det är godare än julmaten. Efter lite mys hemma åkte jag till Lilli och henke, där Linda, Doris och Michaela också befann sig. Senare kom richard med sprit och julmust, äcklig blanding.. Vi såg en skitfilm och mös. Sen var vi svintrötta och åkte hem och sov.

Fredag hade jag och Linda en riktigt mysig kväll. Vi satt hemma hos mig och åt resterna från kalkonen, kollade filmer, målade naglarna och hade ansiktsmask. Senare kom Richard och vid ett eller något körde vi hem Linda och sen åkte vi hem och sov.

Igår så var jag och richard i stan för att hitta leggins till mig för nyår. Vi stötte på Linda och Lilli i folkmassan och tog en fika med dom på Johanséns som vanligt. Sen åkte jag och Richard till backaplan som var stängt. så vi köpte kina mat och hyrde filmer som Linda, Lilli och Henke kom och såg med oss sen.

Myyyysig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0