29/12-08 you bring it back to me

Sitter här hemma, hos mamma och pappa, och dricker te. Det känns lite konstigt att kalla detta hemma. Eftersom jag bara kommer hit ibland så känns det som att jag har flyttat hemifrån och kommer hit på besök.. usch vad sorgligt det låter.

Det är så konstigt att när man var hemma varje dag så gjorde man allt för att slippa vara hemma, och slippa umgås med sina föräldrar. Men nu längtar jag hem lite fakitskt. Det är så mysigt att komma hem och märka att dom har saknat en och upskattar att man är hemma. Men det är endå sorgligt att jag typ inte bor hemma längre. Ska försöka komma hem lite oftare, dom blir ju så glada när jag hälsar på :)

Nu håller mamma på att sy upp min nyårsklänning, och fixa mina leggins som jag märkte att dom var trasiga när jag kom hem från stan, typiskt. Men mamma fixar :) Klänningen kommer bli så jävla snygg och jag ser verkligen fram emot att ha på mig den. Den passar så bra med mina skor och mina leggins.

Imorgon ska jag och Linda in till stan vid halv nio och träffa Danny, han kommer ju att vara här över nyår. Synd bara att vi antagligen ska festa i Torslanda och dom ska hem till Johannes. Får väl se om vi kan titta förbi en snabbis kanske.

Nu ska jag hjälpa mamma :) hej!


Haha läste igenom gamla bloggen suezia.se/ung. Störda människor vi var, riktigt skadade. Deprimerade, negativa människor. Skyller på att man var ung och dum. Men nu är jag positivare och gladare, och ser ljust på livet iaf.

Ta en titt om du vill bli deppig :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: okidoki =) hhee

2008-12-29 @ 20:30:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Lilli

haha ja vi var störda.. och fn, va vi bråkade.. hmm.. nej känner inte alls för att läsa den gamla skiten. :P

2008-12-29 @ 21:28:01
URL: http://lliaa.blogg.se/
Postat av: Hannah

Det är lite komiskt faktiskt :D

2008-12-29 @ 21:39:40
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0