30/12-08 Löften

Jag brukar inte kunna hålla mina nyårslöften, man glömmer ju av dom efter några dagar. Och jag är så nöjd med mitt liv som det är så det finns inte så mycket jag kan ändra på. Men iår vill jag ha ett löfte, ha något att kämpa för. Det kommer att bli några stycken men alla ingår i samma kategori.

Leva sundare
Jag äter jävligt mycket skitmat, säger inte att jag är tjock och jag klagar inte på att jag mår dåligt. Men man mår 1000 gånger bättre om man äter nyttigare och rör sig mer.
Bli bättre i skolan
Jag slarvar i skolan och sänker mina betyg. Visst, jag är bättre än för två år sedan när jag nästan aldrig kom till skolan, men jag vet att jag kan bättre. Jag vill ta studenten med betyg att vara stolt över.
Skaffa jobb
Jag är en jävla fattiglapp. Richard betalar nästan all mat och han betalar räkningarna. Jag känner mig som en jävla golddigger, jag vill kunna hjälpa till att betala.
Hitta på mer grejer
Jag vet inte hur mycket tid jag har spenderat i soffor iår. Men jag vet att det är alldeles för mycket. Jag är en slapptask som ligger och kollar på TV hela dagarna. Jag behöver komma ut, få frisk luft och träffa folk.



Kommentarer
Postat av: VANESSA

sv; jätte fin blogg tycker jag. (:

2008-12-30 @ 18:53:36
URL: http://vcasarotti.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Gott Nytt år vännen!!



Hoppas du får en bra kväll och trevligt firande!!

2008-12-31 @ 14:20:59
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0