5/12-08 bulle i ugnen?

Jag kunde inte hålla mig längre! Efter allt nätshoppande på jobbet var jag tvungen att åka in till stan och shoppa av mig lite!


Så.. jag tvingade med Lilli till gina tricot igår och vi köpte ringar. Skit fina. Sen åkte vi till överskottsbolaget och handlade massa onödig skit. Helt jävla onödigt, mitt gick på 107 spänn och Lillis gick på 300 spänn.
Och dagen innan det tvingade jag med richard och köpte sånna spets leggins som är på bilden i förra blogginlägget. Såå snygga, men iskalla. Imorgon ska jag och Richard in till stan och köpa presenter till mig! och jag har redan bestämt att jag ska köpa en partyväska. Finns inget bättre än att köpa grejer till sig själv med andras pengar ;)
På söndag ska jag in till stan med mamma och kolla presenter till mig också! Jag ska inte klaga på denna helgen asså!

Just det. Jag kanske är gravid... haha nej! Men jag glömde att ta p-piller på fyra dagar och jag och richard älskade massa dom fyra dagarna. Och jag fick inte mensen fast än jag glömde p-pillerna. Kan ha vart för att jag hade haft mens precis innan. Men jag var inte på jobbet i onsdags, och idag mår jag också illa och stannade hemma. Jag brukar iofs må dåligt om jag har sovit dåligt, vilket jag har. Men börjar ju endå bli lite orolig. Ska ta p-pillerna i några dagar till och se om jag får mensen sen. Annars är det graviditetstest som gäller :(





Kommentarer
Postat av: Linda

OMG. Jag har ett grav-test. Du kan få de...

2008-12-05 @ 19:04:29
URL: http://sadnil.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag vågar inte göra ett grav-test :( vill inte ens veta. får väl se om magen växer eller ej :P

2008-12-06 @ 10:33:56
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0