6/12-08 i väntan

Efter att ha legat hemma hela dagen igår så började jag må bättre mot kvällen. Det är oftast precis när jag går upp som jag mår skit. Jag och Richard lagade middag tillsammans och sen kom Lilli och hämtade mig.
Vi åkte hem till henne och drack te och åt bullar. Vi tittade förbi doris en stund också, där dom hade pokerkväll.. Fyfan vad fint dom har fått det. Dom är redan helt klara med allting. Fattar inte hur det kan ha gått så snabbt.
Sedan gick jag och Lilli hem till henne igen och satte på Team America, så jävla kul film!
Efter filmen, vid elva så ringde jag Richard och han hämtade mig, jag orkar ju inte gå hela den vägen?!
Jag somnade i sängen och han skulle stanna uppe en stund till. Men någon gång på natten kom han in och berättade att han hade råkat somna i soffan.

Nu sitter jag i hans soffa och väntar på att han ska vakna, som vanligt.. Har redan ätit frukost utan honom, suttit vid datorn och kollat på tv. Han är så seg. Aja, jag får väl ta en dusch, för snart ska vi in till stan.
Hej!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi.. ni får gjärna ringa mig när ni hittar på saker, som ni vet ligger jag hemma och inte har något att göra ^^

Puss

2008-12-06 @ 17:51:11
URL: http://sadnil.blogg.se/
Postat av: linda

Hihi.. ni får gjärna ringa mig när ni hittar på saker, som ni vet ligger jag hemma och inte har något att göra ^^

Puss







2008-12-08 @ 15:04:44
URL: http://lindamariastenhill.blogg.se/
Postat av: linda

Hihi.. ni får gjärna ringa mig när ni hittar på saker, som ni vet ligger jag hemma och inte har något att göra ^^

Puss







2008-12-08 @ 15:04:54
URL: http://lindamariastenhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0