8/12-08 shop 'til you drop!

Mysig helg har det varit, och jag har fått köpt massa nödvändiga saker.
 
I lördags åkte jag och richard in till stan och jag köpte present till Lilli och Linda.  Och den där väskan jag ville ha, den köpte richard till mig, fast den får jag ju inte förens på julafton. Men det är ju bara två veckor kvar! Tiden går så fort. Man hinner inte med. Sedan åkte vi och tvättade bilen och efter det tog vi en fika. Richard är en sötnos.. nu iaf :)
I söndags fick jag gå upp tidigt så jag och mamma hann åka in till stan och julhandla, till mig! Jag hittade ett par skor och lite smink, och så hittade jag en klänning också, har inte bestämt mig om jag ska ha den på nyår eller inte men den var söt iaf. Jag tyckte den var lite för lång så mamma ska försöka sy upp den lite.
Efter att mamma och jag hade shoppat klart så träffade jag Linda, Danny och Joachim. Har inte träffat min älsklingsdanny på år och dar. Saknat pojken! Vi satte oss på BK för dom skulle käka, och där satt vi och snackade ett tag. Haha, längesen jag skrattade så mycket. Det var jättemysigt och så kul att träffa dom igen. Danny bjöd upp  oss till Falkenberg i sommar för att bo hos honom, det hade vart så jävla kul. Frågan är bara om vi har råd eftersom vi ska till Spanien. Men men det löser vi ;)

Jag längtar så jävla mycket till nyårsafton. Inga planer än men vi har många trådar i luften. Antingen förfestar tjejerna för sig och killarna för sig och så möts vi upp sen så blire party. Eller så förfestar några tillsammans. Men mina föräldrar och Lindas föräldrar ska festa ihop så jag och Linda ska antagligen äta med dom först och dricka upp deras vin medans vi kan. Richard sa att han och Doris och dom skulle fixa så att Oscar hade fest i sin nya lägenhet, och känner man oscar rätt så blir det nog så ;) Vad vi än gör så ska vi iaf ha kul.





Kommentarer
Postat av: linda

Haha! JAG ÄR SÅ SMART!! eftersom att mina föräldrar är hos dig så kan jue tjejjerna ha förfest hos mig! :D

2008-12-08 @ 15:07:26
URL: http://lindamariastenhill.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jaaa men så fiffigt! :D

2008-12-08 @ 15:22:23
URL: http://nostalgic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att du fokuserar på saker som gör dig glad för det strålar verkligen om dig nu Hannah! Sköt om dig och glöm inte att du har ngt som ingen annan har, två suveränt fina kompisar som ställer upp på dig i vått och torrt!(Jag tror du vet vilka jag syftar på)

2008-12-08 @ 19:47:40
Postat av: Linda

Åh, va gulligt! säg, vem är det? (A)

2008-12-09 @ 01:41:21
URL: http://sadnil.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ååh, fyfan vad glad jag blir! Men jag vill veta vem du är? :)

2008-12-09 @ 07:45:50
URL: http://nostalgic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0