dearest

Jag och Linda ska supa idag. Vi skulle festat med Lilli, men hon var hemma från skolan idag och hon brukar inte få gå ut på kvällen om hon var hemma på dagen. Så jag frågade Jennifer om jag kunde komma på hennes kareoke kväll för att ha något kul att göra, det fick jag inte... Det blir la fest någonstans, i värsta fall viktor. Annars kanske Marcus för han är hemma denna helgen.  vet inte om jag känner för att träffa honom, eller klart jag gör, men jag vill inte vilja träffa honom, så får se.. något blir det iaf. Hoppas Lilli kan gå ut ikväll så vi kan festa med henne iaf. Idag har jag gjort pannkakor med mamsen och hon köpte svart hårfärg till mig så ska färga det så snart som möjligt. hon är så snäll :) Pappa kommer hem från stockholm idag med.
Idag hade jag prov i naturkunskap, läxa i engelskan och redvisning i svenskan och vi skulle vara klar med dokumentären denna veckan med. Har varit lite stressad för allt det, men nu när det är gjort så är det skitskönt.

Jag är så stolt över mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0