dilemma

Jag har varit så festsugen och kåt hela veckan. Nu är Linda ensam hemma och hennes syrra skulle ha några vänner hemma. Jag hade inget att dricka så kände inte för att gå på fest med Lilli och Henke. Men det visade sig att Lilli hade vin att sälja till mig, gullet. Så nu blev det ju lite lättare att festa. Så det blir väl Nicklasson ikväll förhoppningsvis. Hoppas bara att inte massa oönskade människor är där, inte lika kul.
Sen från ingenstans ringer emil mig, och inte bögemil inte, nej, emil som gick i min klass i ettan, som jag råkade strula med som jag ångrar så in i helvete att jag gjorde. Skyller på att jag var redigt packad! Men jag blir så extremt äcklad av honom så när han ringde kunde jag inte låta trevlig. Han bjöd mig på fest. men jag sa "ööh, hör med dom andra, ringer om de vill. Hej!"

Fan vad jag vill bli packad ikväll. Och hoppas fan att det är fina killar på den festen!

Kommentarer
Postat av: Lilli

haha a för det blev nog mkt fest idag.. :S

2008-02-23 @ 00:10:43
URL: http://cabaret.blogg.se
Postat av: Hannah

mm :s Lindas syrra hade lite kompisar hemma men jag var tvungen att dra när dom kom typ :/

2008-02-23 @ 02:04:22
URL: http://nostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0