Dump the son of a bitch!

Okej, idag fick jag ännu ett inlämningsarbete att göra. nu har jag engelska arbete, svenska arbete, samhällsarbete, naturkunskaps arbete, plus inlämningsarbete i historia OCH historia omprov. Känns inte alls stressigt. Inte konsigt att jag får hjärtklappningar hela tiden.
Ikväll ska jag iaf på teater med scenografi klassen, kan inte säga att jag ser fram emot det, för jag är så trött och behöver sova. Somnade på bussen till skolan, i skolan och påväg hem från skolan :)
Igår var jag, Linda, Lilli och Tove hemma hos Linda och kollade på "skräckfilm" och åt mat. Egentligen skulle Kent, Casper och Sushi vara med. Sushi hade jag redan räknat med att hon skulle skita i det för det gör hon alltid. Men kent sket också i att komma. Fast än han lovat att komma och vi hade bestämt att vi skulle ringa när vi slutade och träffas på centralen, men nej, jaja han är ju bara kille.
Novi berättade om en bok hon läst om killar som behandlar tjejer som skit. Som säger att dom gillar en men visar det inte. som säger "jag är bara inte redo för ett förhållande" och sån skit. Men han säger att man är värd bättre så man ska dumpa sånna killar och hitta en som älskar en. "Dumpa Honom!" heter den. Den måste jag läsa! Novi sa att den hade stärkt hennes självförtroende jättemycket, även om hon bara läst ett kapitel.

Nej nu ska jag äta och sova innan teatern! hej!

Kommentarer
Postat av: Louise

förstår dig, jag kan hjälpa dig med Svenska arbetet :) kanske samhällsarbetet med, mina starkaste ämnen ;) Pusspuss

2008-03-03 @ 15:59:21
URL: http://www.alonewithme.blogg.se
Postat av: Hannah

gulligt av dig gumman! :)

2008-03-04 @ 13:58:20
URL: http://nostalgic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0